Gyakori kérdések

Hogyan tudok rendelni?

A takarót kivitele alapján tudja kiválasztani. Minden terméknél lehetőséged van 2 féle feltöltési módra.

– Google drive, Dropbox és egyéb fájl megosztó szolgáltatásokon keresztül tudod “elküldeni” a képeket. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a rendelésnél a takaró paraméterein kívül még egy linket is meg kell adnod ( ez lesz a felhő mappád linkje ).
Ez a feltöltési mód ezeknél a termékeknél érhető el.

– Saját képfeltöltőrendszerünkön keresztül is fel tudod tölteni a képeket. Ehhez mindenképpen regisztrálnod kell a weboldalra és bejelentkezned az oldalra. Képfeltöltőnél előfurdalhat, hogy a feltöltés nem sikerül vagy csak részben sikerül. A kosár oldalon mindenképpen ellenőrizd a képeket. Amennyiben 2. alkalommal sem sikerül a feltöltés akkor javasoljuk valamelyik másik feltöltési mód használatát.

Sajnos képeket nem tudunk e-mailben fogadni.

Pontosan mit tartalmaznak az árak?

A takaró ára ezeket tartalmazza:

– takarót a kiválasztott méretben és kivitelben
– montázs összeállítását
– montázs kiküldését és annak szabadon felhasználhatóságát
– montázson való módosítást ( 6-8 db kép , kép pozicionálás, 1 db újragenerálást követően újabb 6-8 db kép csere)
– tematikus takarók esetében az egyedi grafikai szerkesztést és egyeztetést
– SMS értesítő előnézet kiküldését követően
– hiba garancia ( rossz előnézet gyártásakor ingyenesen javítjuk )
– termék garancia ( kivéve nem rendeltetés szerű használatból eredő hibák )
– nyomat garancia ( a mosási javaslatok betartása mellett nem fog fakulni )

Rendelés leadását követően, hogy adhatok hozzá új képeket ?

Leadott rendelés esetén,

  • ha a képfeltöltőnket használtad, vagy .zip fájlban töltötted fel a képet akkor e-mailben tudod elküldeni nekünk a lemaradt képeket. Legjobb megoldás, ha a rendelés visszaigazoló e-mailre válaszolva mellékletként csatolva küldöd a hiányzó képeket.
  • ha felhő alapú megosztón ( drive, dropbox, amazon stb. ) keresztül kaptuk a képeket, akkor csupán annyi a teendőd, hogy a megosztó mappájába felteszed a hiányzó képeket

Képeket az előnézet elkészítéséig tudsz elvenni / hozzáadni.
Előnézeti kép kiküldése után csak teljes újragenerálással lehet hozzáadni / elvenni képeket

Képfeltöltővel küldtem el a képeket, de nem biztos, hogy minden képet sikerült elküldenem

Képfeltöltést és kosárba helyezést követően a “Kosár” oldalon látod a feltöltött képeket.
Ha a rendelést követően szeretnéd még egyszer átnézni a feltöltött képeket, akkor azt a rendelésednél teheted meg a “Megtekintés” gombra kattintva. Ezt követően látni fogod a rendelésed adatait valamint a feltöltött képeket is.
Ameddig nem készítjük el az előnézetet, addig még tudsz hozzáadni további képeket, ha valami lemaradt volna.

Nem működik a képfeltöltő, mit tegyek?

Folyamatosan fejlesztjük a képfeltöltő rendszerünket, hogy minél megbízhatóbban és egyszerűbben lehessen eljuttatni hozzánk a képeket, de ettől függetlenül ezek az előforduló problémák meghiúsíthatják a feltöltést :
– Chrome, Firefox és a legújabb MS Edge böngészőkre van optimalizálva a feltöltő, ha nem ezekkel vagy ezek  elavult verziójával próbálod meg feltölteni a képeket
– Böngésző pluginek beleszólhatnak az adatfolyamba a szerverünk és a géped között
– Lassú internet, a weboldalunk csak bizonyos ideig ( néhány perc ), hagyja nyitva a kapcsolatot az eszközöddel, bizonyos idő elteltével megszakítja ezt a kapcsolatot és nem lesz sikeres a feltöltés ( ilyenkor több lépcsőn érdemes feltölteni a képeket és ne egyszerre 100 db-ot )
– Mobil telefonon erőforrás hiány, a 4gb ram alatti telefonoknál tapasztaltuk

Bármilyen okból nem sikerülne a feltöltőnket használni, további lehetőségként elérhetőek egyéb feltöltési módjaink is

Mikor készül el a rendelésem?

  • A péntek 12:00ig beérkezett rendelések, melyeket LEGKÉSŐBB SZOMBAT 12:00-ig VISSZAIGAZOLNAK tudnak gyártásba kerülni, így azokat a megrendelést követő héten szerdán – csütörtökön legkésőbb átadjuk a GLS futárának. Amennyiben nem érkezik az előnézeti képre visszaigazolás e-mailben a takaró nem fog gyártásba kerülni. A takarók leadását szűkös kapacitásaink miatt nagyon szigorúan vesszük, így kérlek mindenképpen időben rendeld meg a terméket és mihamarabb jelezz vissza az előnézeti képre, hogy véletlenül se maradjon ki a gyártásból egy ajándéknak szánt takaró.

Külön sürgősségi kérés esetén is csak a fenti átadási időpontokat tudjuk garantálni.

Sürgősségi felár megfizetése ellenében lehetőség van külön időpontban történő gyártásra, Ennek a külön gépindításnak ára minden esetben netto 25000 ft + a termék ára amely csak kártyával vagy előre utalással rendezhető, utánvéttel nem.
A takaró ezesetben a visszaigazolást követő 48 órán belül átadásra kerül a GLS számára.

Mosás és szárítás

Polár takarók mosása általános 40°C-os mosásban. Vegytisztítás és fehérítő használata nem javasolt, de elméletileg nem tesz kárt az anyagban. Szárítógépben alacsony hőfokon szárítható. Vasalása fonák oldalon kis hőmérsékleten ajánlott.

Takaróhuzatok mosása általános 40°C-os mosásban. Vegytisztítás és fehérítő használat tilos, ez kárt tehet a nyomatban.
Szárítógép használata nem ajánlott, vasalás fonák oldalon kis hőmérsékleten ajánlott.

Nekem kell a összeszerkesztenem a képeket?

Semmi egyéb teendőd sincs mint feltölteni a képeidet ( Hogyan tudok rendelni? részben leírtak alapján ) és kiválasztanod, hogy milyen elrendezésben készítsük.
Minden mást elvégzünk helyetted, sőt az elkészítés előtt elküldjük neked a takaród előnézetet ( sms-t is küldünk ) amit elfogadhatsz, vagy kérheted max. 6 pár kép cseréjét díjmentesen.
Fontos, hogy minél hamarabb kapjunk visszajelzést tőled, mert ameddig nincs e-mailben elfogadva az előnézet addig nem tudjuk megkezdeni gyártást.

Módosítani szeretném a szállítási címet, hogyan lehet?

Ameddig a rendelésedet nem adjuk át a futárszolgálatnak, addig e-mailben ( [email protected] ) tudod kérni a szállítási cím módosítását. Ehhez fel kell tüntetned a rendelés számot, illetve az új szállítási címet.

A futárszolgálatnak már átadott csomagok szállítási címét közvetlenül a futárszolgálatnál tudod jelezni ezeken a számokon:
06-29-88-67-00
+36-20-890-0660
Cím módosítás általában +1 nap kiszállítási késedelemmel jár, ezt mindenképpen vedd figyelembe módosításnál.

Kapok értesítést a kiszállításról?

Első üzenetet a csomagodról e-mailben kapod a GLS-től, hogy elkészítettünk egy csomagot neked.
Ez még nem azt jelenti, hogy aznap biztosan feladjuk a csomagod. Bizonyos esetekben előbb nyomtatjuk ki a címkét minthogy a rendelésed szállításra kész állapotba kerülne.

A kézbesítés napján SMS-t kapsz a rendelésben megadott telefonszámra a kiszállítás várható idejéről, illetve a futár közvetlen telefonszámát is megtalálod.

Ha valamilyen oknál fogva nem sikerül az első kézbesítési kísérlet a GLS futár még 2 alkalommal próbálja meg kézbesíteni a csomagot, érdemes lehet telefonon egyeztetnetek, hogy mikor tudtok összefutni.

Ajándékba szánom a csomagot, ne tegyétek bele a számlát.

Minden esetben elektronikus számlát küldünk a vásárlásról, amit nem nyomtatunk ki ( hiszen ez bármikor elérhető az-email címeden) , így nyugodtan küldheted a csomagot bárkinek akit szeretnél meglepni.

Vásárlói kérdések alapján folyamatosan frissítjük Útmutatóinkat, vásárlói segédleteinket, amiket itt érhetsz el:

tovább az "e-SEGÉD" oldalra

Általános

E-mail : [email protected]
24 órán belül igyekszünk megválaszolni minden beérkező e-mailt.

Telefon: +36 30 509 8595
Telefonos ügyfélszolgálatunk
Hétfőtől péntekig 8:00-16:00-ig érhető el!

Rendeléssel kapcsolatos információt csak e-mailben tudunk adni. Kérjük megjelölni a rendelés számot is! 

Meglévő rendelésekkel kapcsolatban csak e-mailben tudunk felvilágosítást adni.

Üzenj nekünk