Gyakori kérdések
Hogyan tudok rendelni?
Rendelésre minden terméknél 3 különböző képfeltöltési módra van lehetőség:
– Google drive, Dropbox és egyéb fájl megosztó szolgáltatásokon keresztül tudod “elküldeni” a képeket. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a rendelésnél a takaró paraméterein kívül még egy linket is meg kell adnod ( ez lesz a felhő mappád linkje ).
Ez a feltöltési mód ezeknél a termékeknél érhető el.
– Saját képfeltöltőrendszerünkön keresztül is fel tudod tölteni a képeket. Ehhez mindenképpen regisztrálnod kell a weboldalra és bejelentkezned az oldalra. Képfeltöltőnél előfurdalhat, hogy a feltöltés nem sikerül vagy csak részben sikerül. A kosár oldalon mindenképpen ellenőrizd a képeket. Amennyiben 2. alkalommal sem sikerül a feltöltés akkor javasoljuk valamelyik másik feltöltési mód használatát.
– 1 db fájl feltöltése .zip formátumban. Ide kifejezetten 1db nagy képet, vagy 1db méretre szerkesztett grafikát tudsz feltölteni.
Ezt a feltöltési módot alternatívaként is tudod használni, ha a képfeltöltő rendszerünk nem működne és nincs google drive fiókod.
Sajnos képeket nem tudunk e-mailben fogadni.
Pontosan mit tartalmaznak az árak?
A takaró ára ezeket tartalmazza:
– takarót a kiválasztott méretben és kivitelben
– montázs összeállítását
– montázs kiküldését és annak szabadon felhasználhatóságát
– montázson való módosítást ( 6-8 db kép , kép pozicionálás, 1 db újragenerálást követően újabb 6-8 db kép csere)
– tematikus takarók esetében az egyedi grafikai szerkesztést és egyeztetést
– SMS értesítő előnézet kiküldését követően
– hiba garancia ( rossz előnézet gyártásakor ingyenesen javítjuk )
– termék garancia ( kivéve nem rendeltetés szerű használatból eredő hibák )
– nyomat garancia ( a mosási javaslatok betartása mellett nem fog fakulni )
Rendelés leadását követően, hogy adhatok hozzá új képeket ?
Leadott rendelés esetén,
- ha a képfeltöltőnket használtad akkor a rendelésednél a “Megtekintés” gombra kattintva megjelennek a rendelésed adatai, valamint lejjebb görgetve a feltöltött képeket is látod, illetve itt tudsz újabbakat hozzáadni
- ha felhő alapú megosztón ( drive, dropbox, amazon stb. ) keresztül kaptuk a képeket, akkor csupán annyi a teendőd, hogy a megosztó mappájába felteszed a hiányzó képeket
- ha a .zip feltöltést választottad, akkor a lemaradt képeket csak felhő alapú megosztón keresztül tudod elküldeni, annyit kell tenned, hogy a létrehozott mappa linkjét a rendelés visszaigazoló e-mailre válaszolva elküldöd nekünk, vagy a rendelés szám feltüntetésével a központi -email címünkre
Képeket az előnézet elkészítéséig tudsz elvenni / hozzáadni.
Előnézeti kép kiküldése után csak teljes újragenerálással lehet hozzáadni / elvenni képeket
Képfeltöltővel küldtem el a képeket, de nem biztos, hogy minden képet sikerült elküldenem
Képfeltöltést és kosárba helyezést követően a “Kosár” oldalon látod a feltöltött képeket.
Ha a rendelést követően szeretnéd még egyszer átnézni a feltöltött képeket, akkor azt a rendelésednél teheted meg a “Megtekintés” gombra kattintva. Ezt követően látni fogod a rendelésed adatait valamint a feltöltött képeket is.
Ameddig nem készítjük el az előnézetet, addig még tudsz hozzáadni további képeket, ha valami lemaradt volna.
Nem működik a képfeltöltő, mit tegyek?
Folyamatosan fejlesztjük a képfeltöltő rendszerünket, hogy minél megbízhatóbban és egyszerűbben lehessen eljuttatni hozzánk a képeket, de ettől függetlenül ezek az előforduló problémák meghiúsíthatják a feltöltést :
– Chrome, Firefox és a legújabb MS Edge böngészőkre van optimalizálva a feltöltő, ha nem ezekkel vagy ezek elavult verziójával próbálod meg feltölteni a képeket
– Böngésző pluginek beleszólhatnak az adatfolyamba a szerverünk és a géped között
– Lassú internet, a weboldalunk csak bizonyos ideig ( néhány perc ), hagyja nyitva a kapcsolatot az eszközöddel, bizonyos idő elteltével megszakítja ezt a kapcsolatot és nem lesz sikeres a feltöltés ( ilyenkor több lépcsőn érdemes feltölteni a képeket és ne egyszerre 100 db-ot )
– Mobil telefonon erőforrás hiány, a 4gb ram alatti telefonoknál tapasztaltuk
Bármilyen okból nem sikerülne a feltöltőnket használni, további lehetőségként elérhetőek egyéb feltöltési módjaink is
Mikor készül el a rendelésem?
– Vasárnap 8:00 -ig leadott rendeléseket ( amiknek az előnézeti képe is elfogadásra került ) legkésőbb Csütörtökön átadjuk a GLS futárszolgálatnak
– Szerda 8:00 -ig leadott rendeléseket ( amiknek az előnézeti képe is elfogadásra került ) legkésőbb kedden átadjuk a GLS futárszolgálatnak
Külön sürgősségi kérés esetén is csak a fenti átadási időpontokat tudjuk garantálni.
Mosás és szárítás
Polár takarók mosása általános 40°C-os mosásban. Vegytisztítás és fehérítő használata nem javasolt, de elméletileg nem tesz kárt az anyagban. Szárítógépben alacsony hőfokon szárítható. Vasalása fonák oldalon kis hőmérsékleten ajánlott.
Takaróhuzatok mosása általános 40°C-os mosásban. Vegytisztítás és fehérítő használat tilos, ez kárt tehet a nyomatban.
Szárítógép használata nem ajánlott, vasalás fonák oldalon kis hőmérsékleten ajánlott.
Nekem kell a összeszerkesztenem a képeket?
Semmi egyéb teendőd sincs mint feltölteni a képeidet ( Hogyan tudok rendelni? részben leírtak alapján ) és kiválasztanod, hogy minden elrendezésben készítsük.
Minden mást elvégzünk helyetted, sőt az elkészítés előtt elküldjük neked a takaród előnézetet ( sms-t is küldünk ) amit elfogadhatsz, vagy kérheted max. 6 pár kép cseréjét díjmentesen.
Fontos, hogy minél hamarabb kapjunk visszajelzést tőled, mert ameddig nincs e-mailben elfogadva az előnézet addig nem tudjuk megkezdeni gyártást.
Módosítani szeretném a szállítási címet, hogyan lehet?
Ameddig a rendelésedet nem adjuk át a futárszolgálatnak, addig e-mailben ( hello@mybloom.hu ) tudod kérni a szállítási cím módosítását. Ehhez fel kell tüntetned a rendelés számot, illetve az új szállítási címet.
A futárszolgálatnak már átadott csomagok szállítási címét közvetlenül a futárszolgálatnál tudod jelezni ezeken a számokon:
06-29-88-67-00
+36-20-890-0660
Cím módosítás általában +1 nap kiszállítási késedelemmel jár, ezt mindenképpen vedd figyelembe módosításnál.
Kapok értesítést a kiszállításról?
Első üzenetet a csomagodról e-mailben kapod a GLS-től, hogy elkészítettünk egy csomagot neked.
Ez még nem azt jelenti, hogy aznap biztosan feladjuk a csomagod. Bizonyos esetekben előbb nyomtatjuk ki a címkét minthogy a rendelésed szállításra kész állapotba kerülne.
A kézbesítés napján SMS-t kapsz a rendelésben megadott telefonszámra a kiszállítás várható idejéről, illetve a futár közvetlen telefonszámát is megtalálod.
Ha valamilyen oknál fogva nem sikerül az első kézbesítési kísérlet a GLS futár még 2 alkalommal próbálja meg kézbesíteni a csomagot, érdemes lehet telefonon egyeztetnetek, hogy mikor tudtok összefutni.
Ajándékba szánom a csomagot, ne tegyétek bele a számlát.
Minden esetben elektronikus számlát küldünk a vásárlásról, amit nem nyomtatunk ki ( hiszen ez bármikor elérhető az-email címeden) , így nyugodtan küldheted a csomagot bárkinek akit szeretnél meglepni.
Vásárlói kérdések alapján folyamatosan frissítjük Útmutatóinkat, vásárlói segédleteinket, amiket itt érhetsz el:
Általános
E-mail : hello@mybloom.hu
Telefon ( H – P | 8:00-16:00 ) : +36 30 885 8380
Meglévő rendelésekkel kapcsolatban csak e-mailben tudunk felvilágosítást adni.