Gyakori kérdések

Hogyan tudok rendelni?

Rendelésre minden terméknél 3 különböző képfeltöltési módra van lehetőség:

– Google drive, Dropbox és egyéb fájl megosztó szolgáltatásokon keresztül tudod “elküldeni” a képeket. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a rendelésnél a takaró paraméterein kívül még egy linket is meg kell adnod ( ez lesz a felhő mappád linkje ).
Ez a feltöltési mód ezeknél a termékeknél érhető el.

– Saját képfeltöltőrendszerünkön keresztül is fel tudod tölteni a képeket. Ehhez mindenképpen regisztrálnod kell a weboldalra és bejelentkezned az oldalra. Képfeltöltőnél előfurdalhat, hogy a feltöltés nem sikerül vagy csak részben sikerül. A kosár oldalon mindenképpen ellenőrizd a képeket. Amennyiben 2. alkalommal sem sikerül a feltöltés akkor javasoljuk valamelyik másik feltöltési mód használatát.

– 1 db fájl feltöltése .zip formátumban. Ide kifejezetten 1db nagy képet, vagy 1db méretre szerkesztett grafikát tudsz feltölteni.
Ezt a feltöltési módot alternatívaként is tudod használni, ha a képfeltöltő rendszerünk nem működne és nincs google drive fiókod.

Sajnos képeket nem tudunk e-mailben fogadni.

Mikor készül el a rendelésem?

A rendeléseket a következők szerint készítjük el:

– Vasárnap 8:00 -ig leadott rendeléseket ( amiknek az előnézeti képe is elfogadásra került ) legkésőbb Csütörtökön átadjuk a GLS futárszolgálatnak

– Szerda 8:00 -ig leadott rendeléseket ( amiknek az előnézeti képe is elfogadásra került ) legkésőbb kedden átadjuk a GLS futárszolgálatnak

Külön sürgősségi kérés esetén is csak a fenti átadási időpontokat tudjuk garantálni.

Mosás és szárítás

Polár takarók mosása általános 40°C-os mosásban. Vegytisztítás és fehérítő használata nem javasolt, de elméletileg nem tesz kárt az anyagban. Szárítógépben alacsony hőfokon szárítható. Vasalása fonák oldalon kis hőmérsékleten ajánlott.

Takaróhuzatok mosása általános 40°C-os mosásban. Vegytisztítás és fehérítő használat tilos, ez kárt tehet a nyomatban.
Szárítógép használata nem ajánlott, vasalás fonák oldalon kis hőmérsékleten ajánlott.

Nekem kell a összeszerkesztenem a képeket?

Semmi egyéb teendőd sincs mint feltölteni a képeidet ( Hogyan tudok rendelni? részben leírtak alapján ) és kiválasztanod, hogy minden elrendezésben készítsük.
Minden mást elvégzünk helyetted, sőt az elkészítés előtt elküldjük neked a takaród előnézetet ( sms-t is küldünk ) amit elfogadhatsz, vagy kérheted max. 6 pár kép cseréjét díjmentesen.
Fontos, hogy minél hamarabb kapjunk visszajelzést tőled, mert ameddig nincs e-mailben elfogadva az előnézet addig nem tudjuk megkezdeni gyártást.

Módosítani szeretném a szállítási címet, hogyan lehet?

Ameddig a rendelésedet nem adjuk át a futárszolgálatnak, addig e-mailben ( hello@mybloom.hu ) tudod kérni a szállítási cím módosítását. Ehhez fel kell tüntetned a rendelés számot, illetve az új szállítási címet.

A futárszolgálatnak már átadott csomagok szállítási címét közvetlenül a futárszolgálatnál tudod jelezni ezeken a számokon:
06-29-88-67-00
+36-20-890-0660
Cím módosítás általában +1 nap kiszállítási késedelemmel jár, ezt mindenképpen vedd figyelembe módosításnál.

Kapok értesítést a kiszállításról?

Első üzenetet a csomagodról e-mailben kapod a GLS-től, hogy elkészítettünk egy csomagot neked.
Ez még nem azt jelenti, hogy aznap biztosan feladjuk a csomagod. Bizonyos esetekben előbb nyomtatjuk ki a címkét minthogy a rendelésed szállításra kész állapotba kerülne.

A kézbesítés napján SMS-t kapsz a rendelésben megadott telefonszámra a kiszállítás várható idejéről, illetve a futár közvetlen telefonszámát is megtalálod.

Ha valamilyen oknál fogva nem sikerül az első kézbesítési kísérlet a GLS futár még 2 alkalommal próbálja meg kézbesíteni a csomagot, érdemes lehet telefonon egyeztetnetek, hogy mikor tudtok összefutni.

Ajándékba szánom a csomagot, ne tegyétek bele a számlát.

Minden esetben elektronikus számlát küldünk a vásárlásról, amit nem nyomtatunk ki ( hiszen ez bármikor elérhető az-email címeden) , így nyugodtan küldheted a csomagot bárkinek akit szeretnél meglepni.

Vásárlói kérdések alapján folyamatosan frissítjük Útmutatóinkat, vásárlói segédleteinket, amiket itt érhetsz el:

tovább az "e-SEGÉD" oldalra

Általános

E-mail: hello@mybloom.hu
Telefon: +36 20 357 3975

Meglévő rendelésekkel kapcsolatban csak e-mailben tudunk felvilágosítást adni. Ne felejtsd el megadni a rendelés számodat.

Üzenj nekünk